BIS valp!

Jackson blev BIS valp på Svenska vinthundsklubbens utställning i Boden 14/3! Hans första utställning! Domare var Elisabet Janzon och BIS domare var Eli-Marie Klepp. Jackson skötte sig riktigt bra och tyckte att det var spännande med alla hundar och människor och hade nog helst av allt velat springa runt överallt och hälsa på alla. Vi träffade en av Jacksons syrror, Twiggy och brorsan Evin från Gällivare. Det var kul att se syskonen och Evin var väldigt lik Jackson. Resultat från utställningen finns på: http://www.svvknb.se/ 

Innan utställningsdagen var jag och jyckarna i Övertorneå ett par dagar och hälsade på pappa vid polcirkeln och syrran och hennes familj i Ötå. Lillasystern Sussie var också uppe från Skåne så då passade jag på. Vi hann vara på skidtur på älven under fredagen och på lördagen åkte vi slalom i Pullinki, Svanstein. http://www.sv.svansteinski.se/ Det var jättekul, jag hade inte åkt slalom på flera år men det gick ganska bra.

Idag tog jag skidorna och hundarna och åkte ut till Grössjön i det härliga vädret. Vi var ute i två timmar och njöt av solen. Nu hoppas jag att det får bli sånt här härligt väder och inget mer snö.





Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis!!!!!

2010-03-28 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0