Utställning i Skellefteå

I helgen var jag och Linus i Skellefteå på vinthundsklubbens utställning. Lämnade Rodman hemma med Goliath eftersom han haft ryggbesvär så jag beslöt att inte ställa honom den dagen. Han har haft en inflammation i nerver i ländryggen och ätit rimadyl. Idag har han fått det sista och han är pigg så jag ska börja lite smått att få honom i kondition igen. Han har fått tillbaka glädjen och jag har inte märkt att han har så mycket ont mer utan hoppar upp i sängen och busar som förut.

Vi hade en väldigt trevlig dag i Skellefteå. Vi hade knytkalas i det fina vädret med en massa gott att smaska på! Så skönt och mysigt med picnic i solen och trevligt folk att umgås med!
Jag blev även nöjd över utställningsresultatet: Linus gick i championklassen och slutade sedan BH-2!

Ett stort Grattis till Sussie och hennes söta Mira, Play A While Tiimari som vann BIR denna dag!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för trevligt sällskap i lördags. Nu har jag anmält Nietzcshe till LC-provet i Borlänge och bokat ett dubbelrum på samma hotell som er. Eva (Foxys) delar nog rum med mig. Jag har pratat med Sussie redan. Vi får höras när det närmar sig!

2009-05-05 @ 15:04:44
URL: http://whippeternal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0