är det dags kanske...

med ett nytt inlägg? Den gångna månaden har runnit iväg snabbt och jag har inte riktigt tagit mig tid för någon uppdatering. Lite snabbrapport:

I helgen var det utställning i Vännäs både lördag och söndag. Jag ställde bara Linus, anmälde inte Rodman eftersom jag inte visste hur han skulle vara i konditionen. Han bra nu men behöver bygga upp mer muskler. Linus gick i champion klassen, på lördagen blev han oplacerad i bästa hane och på söndagen vann han sin klass och blev BH-R vilket jag är nöjd med. Jag och grannen Åsa bodde hos Ann (Åsa och Ann har kennel Pegtops) i vännäs från lördag till söndag och hade väldigt trevligt! På lördag kväll hade Ann fixat dildoparty och sedan satt vi och surrade ett tag med lite rött.

16-17 maj var vi i Piteå på utställning. Ett helt hundgäng var vi som åkte och vi fick bo i Gabriellas hus i Piteå. Det var en jättetrevlig helg med trevligt sällskap! På utställningen blev Linus placerad som BH-4.

Sista helgen i maj åkte jag med två st Susanne till Borlänge på LC-prov, vi hade med oss var sin hund, jag hade med Linus. Linus sprang ett bra första lopp med ganska bra poäng med blev diskad i andra loppet eftersom han var och tryckte till den andra hunden i starten. Knäpphunden...

Nu ska jag försöka hinna med att uppdatera lite oftare...

Kommentarer
Postat av: Susanne Lindström

Men så roligt att du tog dig tid med en liten uppdatering! :-)



Halsbanden hittar du på www.dafnedesign.se

2009-06-16 @ 13:33:46
URL: http://whippeternal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0