Sol och skoterspår


Så härligt väder det har varit! Två dagar med solsken på skoterspåren! Det var lite kallare idag än igår men ändå skönt i solen. Igår gick vi en långpromenad till Grössjön efter skoterspåren. Jag älskar skoterspår! Solsken och skoterspår måste vara bland det ljuvligaste som finns!
Idag har jag jobbat kväll så vi hann med en promenad under förmiddagen.

Kloka Goliath väntar på matte.
Rodman hade idag helt egna ideer om var vi skulle gå. Det ser vi på den här bilden:

Vi var ute på en myr och mitt över den går det ett dike. På båda sidorna går det skoterspår och jag valde att gå på den sidan där solen värmde lite, den andra sidan var i skugga. Det passade inte Rodman utan han skulle absolut gå på andra sidan... Jag tror att det finns fler dofter och annat intressant där eftersom det går fler folk och hundar på den sidan.

Rodman.


Goliath på Grössjön


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga vinterbilder =)

Hoppas allt är bra annars, vi får ta och höras nåt på tele så kanske vi kan "hänga" nån kväll.

2009-02-03 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0