Besök av Undimoon!

Men vad..?
image26
Det ligger en bulldog under bordet och fiser!

Ja det var igår då Thomas, Erja och lilla William var på besök och hade med sig två jättesöta collievalpar och ett stycke Bojjan bulldog! Mina killar tyckte att collievalparna var helt ok men det andra djuret? Killarna tyckte att hon var jätteäcklig och Linus verkade tycka att det var ett helt monster som kommit in och höll sig så långt ifrån henne han kunde. Hur kunde matte släppa in den där? Han höll sig i sovrummet men då Bojjan råkade gå in där skyndade han sig ut i hallen.. blää! Själv tycker jag att bulldoggen är jättehäftig (även då hon låg under köksbordet och släppte ljudliga och väldigt illaluktande fisar). Goliath och Rodman var lite mer sociala och låg i alla fall ute på soffan en stund men de såg väldigt frågande ut, bäst att hålla sig uppe på soffan! Efter en stung så begav de sig också till sovrummet, om det var för fisarna vet jag inte. Hela hundgänget låg annars mest bara och sov under hela tiden som de var här, man hade inte kunnat tro att det var sex hundar i lägenheten.
image27
Man måste ju sitta fint för fotografen!

image28
Bojjan och Thomas och så den lilla vackra sobel valpen, henne hade jag kunnat behålla nästan hon var väldigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0