Utställning

Nu är årets första utställning för oss avverkad! Jag, Rodman och Linus åkte tillsammans med Therese och hennes två italienare till Boden i lördags där norrbottens vinthundsklubb hade sin utställning. Vi hade även med oss Camillas två whippets Ruter och Bror. Vi körde Camillas volvo och det var väldigt nice att susa med den på E4:an istället för min och grannens gamla Ford. Goliath gick över till grannen redan på fredag kväll och var där tills vi kom hem.

Resultaten:
Rodman blev placerad som trea i öppenklassen med ck, oplacerad i bästa hane klassen. Linus gick ensam i championklassen och gick sedan och vann bästa hane och BIM! Några foton från dagen:


När vi kom hem hann jag se sista biten av melodifestivalen och visst hann jag ringa och rösta på Malena också! Tycker att det är ganska häftigt att hon vann!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis!



Vad roligt att det gick så bra för Linus! För oss blev det ingenting som du förmodligen märkte. Det blev en liten krock med annat. Pippi höglöper just nu och det är inte roligt! Ses vi i Skellfteå?

2009-03-30 @ 18:10:39
URL: http://whippeternal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0