Snö i massor

Det har varit snöstorm under helgen och grabbarna har inte velat vara ute alls. Det passade ganska bra att jobba helgen eftersom det inte gick att vara ute. Jag och grabbarna hann vara och hälsa på hos Linda på lördagkvällen och titta på schlager. Alcazar tyckte jag var bäst och deras outfits var ursnygga!
Igår var vi lediga och var ute och plumsade i djupsnö. Det har ju kommit ganska mycket i helgen då det varit snöstorm. Men igår var det härligt väder och det blåste inte alls, det snöade bara lite. Tungt var det att plumsa men bra träning. Jag hade nog snö upp till knäna mest hela tiden. På några ställen där det drivit mycket sjönk jag ner till midjan i snö. Linus skulle vara cool vid ett tillfälle och skutta förbi mig men hela han försvann nästan i snön. He he såg lite kul ut! Jag kan tänka mig att det var härligt för dem att springa i den mjuka snön.
Linus simmar i snö!




Kommentarer
Postat av: Therese Ö

Ser väldigt mysigt ut med så mycket snö!

2009-02-10 @ 21:30:45
URL: http://tess1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0